Har du hört den förut?



Denna torsdag, denna torsdag... Gott folk, gläds, ty döden är nära!

- Sjutton kronor, tack.
- Det var som sjutton.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Oh, herregud så roligt sagt.

- Vill du ha kvittot?
- Det kan du lägga i arkivet. (Ibland går den: Den kan du få, och rama in)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ojojoj, var får du allt ifrån?

Streckkoden bråkar och vill inte blippas.
- Då är det gratis.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Sluta, jag kan inte andas! Du är så rolig!

Kortterminalen tar tid på sig.
- Är det långa ledningar eller?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Wow! Snacka om ett innovativt skämt jag aldrig hört förut.

- ...och så en trisslott. En med vinst.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Det var vansinnigt skojigt sagt eftersom det är vad du vill ha, och jag kan omöjligt veta och ingen vill ju ha en nitlott för då skulle ju ingen köpa och...

Varför ska var och varannan människa droppa någon eller några av ovanstående "skämt"?! Är det ens roligt nånstans? Är det verkligen någon som kan tycka det? Påriktigt?
Har jag hört den förut? JA, JA och JA!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också några sådana där =/



-"Tar ni kort?"

.. vadå för kort?, ID,körkort, pass, visum, bröllops, syskonfoton, betalbort osv. osv.



-"Foto?"

.. anka? Foto är ingen fråga..



-"kan jag få rabatt?"

.. det är redan 10% avdraget, alla butiker ger säkert dubbla rabatter.



-"jag skulle vilja kopiera papper!

.. vi har ingen kopiator.

-"men jag har ju alltid gjort det här.."

Du har gjort det på PK foto.. de har stängt butiken för 3 år sedan, då flyttade vi in hit.



-".. MEN VAR HAR JAG GÅTT?"

.. PK Foto flyttade för 3 år sedan. Det här är en annan butik.



-"Jag skulle vilja växla.."

Det här är inte banken.



-"jag behöver inget kvitto.. du kan ta betalt svart"

kollar trött på kunden



-"jag har en VHS.. MAX 60 minuter!!!"

(spolar igenom, det visar sig vara 4h, 35 minuter.. Longplay)



-"Jag vill ha dem i ordning, men jag vet inte själv i vilken ordning de kommer.."

(och hur fan ska jag veta ordningen då??)



-"hej, kan jag få prata med Micke??"

Han slutade för 3 år sedan..



-"jag vill överföra den här filmen.. totalt 16h, kan den vara klar i eftermiddag?"

.. mina arbetsdagar är 8h.. hur ska jag hinna 16h på 8h + redigeringstider, bränning osv.??





Fy fan alltså!

2009-05-07 @ 22:30:09
URL: http://polkadotcadaver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha, snygg!

2009-05-08 @ 13:03:11
Postat av: Maria

OJ, jag brukar säga -"då är den gratis".

2009-05-09 @ 15:40:22
Postat av: Teliasupport

Jobbar med support:



-Jag har ingenting på skrivbordet, en penna och..



-Nej, det finns inget som heter start



-Ja alla sladdar sitter i.

Testa ändå

-Oj, nu gick det igång



osv. osv. osv.

2009-05-11 @ 17:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0