Kalifen avsnoppad

Det har blivit dags för ett tronskifte, en ny generation börjar se dagens ljus, en ny stjärna har fötts!
Håll i hatten mitt herrskap, lillkillen köpte inte mindre än 8 vuxenorienterade filmer idag.
Måste vara nytt rekord. Det har hänt att en och samma kund köpt porr för 5-600 kr, men idag gick slutnotan lös på inte mindre än dryga 1100 svenska piastrar! Helt otroligt!
Samma snubbe var in förra veckan och köpte då sina synder för omkring en femhundring. Medelkostnaden per vecka bör alltså landa på omkring 800 kr. 800x4=3200/mån, och ändå har han bensin i moppen.
Den killen har ingen dålig månadspeng!

Den tidigare, och fram till idag, ohotade kalifen av porrinköp gjorde ett besök härom veckan. Mycket riktigt slank några exemplar av diverse anatomiskt innehåll ner i korgen. Till saken hör att denne man inte hör till de fagraste av människor, Grosshandlarn är själv ingen fotomodell men för att du ska förstå mitt dilemma måste jag tala om för dig att kalifen spelar i samma liga som Elefantmannen och Ron Pearlman, om de två vore feta deltagare i Ricki Lake och hade vårtig hängbuk.
Mitt i den rådande skräcken för svinsmittan och paniken över att handspriten tagit slut började Grosshandlarn se för sitt inre öga hur kalifen kommer hem och ägnar sig åt sitt lystmäte med högernäven... eller... är han vänsterhänt?
När man ger tillbaka växel händer det allt som oftast att min och kundens näve möts, och nu kunde jag inte få bilden ur mitt huvud så för att vara safe...
- Är du höger eller vänsterhänt?
- Höger, hur så?
- Sträck fram den andra handen då.


Kommentarer
Postat av: Veronica

:O

Varför köper man porr för så många pengar när det finns internet? Även betalsidor är gratis i jämförelse.



.. Usch, vågar man hälsa på män längre? Eller riskerar man att klappa deras framtida generation på ryggen? :S

2009-09-01 @ 08:33:12
URL: http://polkadotcadaver.blogg.se/
Postat av: vanti

Helvette! Fan och hans moster. Dator + elräkning + interneträkning + medlemskap på 7 olika porrsiter är ju för bövelen billigare! :o



Grosshandlarn kanske bör tipsa om det så slipper han kränga så mkt anatomiläxor till de stackarna.

2009-09-01 @ 17:07:53
URL: http://vantidiot.blogspot.com
Postat av: Grosshandlarn

Haha! Väl rutet Vanti. För att inte tala om allt utrymme en sådan samling slutligen kommer kräva.

2009-09-01 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0