I väntans tider

Snart är det dags för mig att återgå till "redaktionen".
Ännu ett arbetspass väntar. Känns ärligt talat lite gruvsamt. Har varit rätt bekvämt att slippa somliga dårar under påsken. Nåja. Med lite tur har några druckit ihjäl sig.

Gissar på att Släpen kommer plöja upp golven med sina hovar minst två gånger innan jag går hem idag. Russintanten kommer antagligen obemärkt smyga in, vägra hälsa trots ett rungande Tjena från min sida och köpa ett Aftonblad - Den akademiska journalistikens Se & Hör.

Vid avslutad tjänstgöring och hemkomst hade jag tänkt ägna lite tid åt Grosshandlartribunalens (GT) design samt bjuda på en dagsfärsk rapport.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag väntar med spänning på kvällens uppdatering :D

2009-04-15 @ 09:37:36
URL: http://carrolundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0