Du är tjock, fet, smal, atletisk


En kviga i klimakterieåldern behagade besöka haket jag för tillfället arbetar på.
Hon köpte en tidning av märket Aftonbladet med medföljande sportbilaga. Då hon inte uppskattar de gamla Grekernas påfund bad hon att få lämna kvar bilagan vilket jag tyckte gick bra.

- Du kanske vill läsa den?
- Tackar som frågar, men jag är inte så värst sportintresserad jag heller.
- Nä, det syns.
- Jasså?
- Ja.. hehe, alltså.. jag menar det som en komplimang.
- En komplimang? Att jag uppenbart inte är sportintresserad?
- Nej, ja. Alltså.. jag menar.. Det är ju bra att du inte är det. Eftersom jag inte är det.. menar jag.
- Och det syns?
- Nej. Ja. Eeh..

På detta sätt sänkte hon sig själv än djupare ner i skiten än jag trodde det var möjligt.
Kort därpå gav hon upp och försvann.

Tack för en, om inte annat, rolig pratstund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0