Fenomenet röven & Sexhundra spänn



Femfem tittade in på en tourettesshopping idag. Länge sedan jag såg till honom så det var roligt. Efter att ha handlat dasspapper och fyrat av de vanliga bajsskämten nämnde jag i förbifarten att jag besökt Bruce Springsteens konsert på Stockholm Stadion förra veckan. Vet att Femfem gillar Springsteen. Han talade sig varm om honom när han i drängfyllan i vintras berättade samma historia om hans spirande musikintresse tre gånger på rad. Vilka gitarrackord han kan, vilka artister han gillar osv. Det enda som skilde sig åt från gång till gång var hur länge han sysslat med musik. Första gången var det sedan han var tretton år, andra gången sedan han var tio och tredje gången var han åtta. Hade jag inte ursäktat mig och förklarat att jag hade jobb att göra hade hans historia och ålder troligen imploderat i slutändan.

- *GRAAAAH* He bra, he bra. Va kosta en biljett?
- Fick tag på en genom blocket så jag fick ge sexhundra spänn.
- Sexhundra spänn?! *GRRAAAAAGH* He va förjävla dyrt! Fy fan, fy fan!
Han svor några ramsor till innan han plötsligt stannade upp. Ögonen rullade till hälften upp i hans huvud och munnen öppnades såpass att hans fem åderlåtna tänder kunde skymtas. Tankarna gav vika för en slutsats.
- He ä ju va man sup upp på en helg.
Att allt är relativt gör sig sant än en gång.

Angående fenomenet röv, ett par gick omkring och mjölkade varandras pruttkuddar på ett rejält vis då en tanke slog mig.
En kraftig bringa och grova händer på en man är ju något man hört att kvinnor uppskattar hos män. Det kan jag på nåt sätt förstå, det är väl något som primalhjärnan indikerar på som beskydd, trygghet osv. samtidigt som det finns flera behag hos kvinnor män inte själva har. Motsatser dras till varandra-principen. Men alltså... ett arsle. Vad är grejen? Egentligen?! Syftet med den är ju trots allt inte att fylla en sexuell funktion, (i alla fall inte före 70-talets porrindustri) men ändå tycker båda könen att den är en erotisk lockelse. Hur gick då ett samtal inne på discot till under stenåldern, den tid i världshistorien då det gällde att äta eller ätas?
- Du, Persson, kolla in röven på Yvonne!
- Ja, jävlar. Hon kan verkligen skita!

Folk tycker idag att somliga har konstiga böjelser, men med tanke på ovanstående känns steget till brasiliansk fisporr inte så stort.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahahaha, femfem. Gick bakom honom ett bra tag idag. Han var ovanligt skrikig måste jag säga.



Idag såg jag en spinkig kille som klatchade en fet tjejs röv. Jag trodde hon skulle bli glad, De tillhörde samma fjortisgäng.) Men hon fick psykbryt och verkligen slog till killen.. jättehårt.

Vet inte varför jag misstänker detta, men i framtiden när hon är kring 45, antar jag att hon kommer fnissa och bete sig ifall samma sak händer igen.

2009-06-08 @ 23:12:56
URL: http://polkadotcadaver.blogg.se/
Postat av: vanti

Ang. fenomenet "röv".

På den tiden vi primater gick på alla fyra var röven på en kvinna det som attraherade oss karlar mest. När vi sedan ställde oss på två ben så kom arslet så att säga lite i skymundan varför kvinnans "behag" utvecklades att inte bara vara uppsvälda när dom producerade mjölk utan hela tiden för att likna röven och trigga mannens sexuella drift. Det är iaf en teori. Samma teori påstår att människohonans läppar är fylligare och rödare än andra primater för att efterlikna en sexuellt upphetsad honas blygdläppar.. so..

2009-06-09 @ 13:30:50
URL: http://vantidiot.blogspot.com
Postat av: Veronica

Vanti: Jo, det du säger stämmer ju bra det du säger. Dock var det ju ganska roligt med -"Ja, jävlar. Hon kan verkligen skita!" :D

.. roligare än verkligheten i alla fall :D

2009-06-12 @ 09:08:15
URL: http://polkadotcadaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0